مشاوره و تجزیه و تحلیل آماری
برگزاری دوره های آموزشی
طراحی و اجرای پژوهش های خرد و کلان برای سازمان ها
ساخت و اعتباریابی ابزارهای اندازه گیری پژوهش
طراحی و اجرای آزمون های آموزشی
طراحی وب سایت

پرسشنامه استاندارد کارآفرینی سازمانی چوپانی

این پرسشنامه دارای ۲۲ سوال بوده و هدف آن سنجش کارآفرینی سازمان (نوآوری در محصول ، خدمات و فرآیند، پیشگامی، ریسک پذیری، خود تجدیدی، رقابت تهاجمی) می باشد. منبع : دارد نوع فایل: ورد روایی و پایایی : دارد

پرسشنامه استاندارد موفقیت / ارتقاء رادسیب

این پرسشنامه دارای ۳۰ سوال بوده و هدف آن ارزیابی دیدگاه فرد نسبت به موفقیت می باشد. منبع : دارد نوع فایل: ورد روایی و پایایی : دارد

پرسشنامه استاندارد میزان بهره مندی از فناوری و آی تی

این پرسشنامه دارای ۲۴ سوال بوده و هدف آن سنجش میزان بهره مندی افراد  از فناوری و آی تی می باشد. منبع : دارد نوع فایل: ورد روایی و پایایی : دارد

پیشینه اضطراب

این فایل پیشینه اضطراب را به طور کامل توضیح داده است تعداد صفحه: ۲۶ صفحه

پرسشنامه رشد اجتماعی الیس وایتزمن

این آزمون توسط الیس وایتزمن (Ellis Witsman) 1990 ساخته شدو برای تعیین رشد اجتماعی نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله مورد استفاده قرار میگیرد و دارای ۶ زیر مقیاس به شرح: همکاری- خوش خلقی و سازگاری- احترام به دیگران – مسئولیت پذیری- امیدواری- خوش بینی و صبر وبردباری است.این آزمون مدادی کاغذی بوده و در حدود […]

پرسشنامه اضطراب وجودی لارنس گود

هدف: ارزیابی اضطراب وجودی در افراد بر اساس مولفه های(ناامیدی، خودبیگانگی، احساس پوچی و بی‌معنایی) روایی و پایایی : دارد منبع دارد نوع فایل:ورد

پرسشنامه استاندارد بهسازی کارکنان مدل مک لگان

این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال بوده و هدف آن سنجش میزان بهسازی کارکنان می باشد. روایی و پایایی: دارد منبع: دارد نوع فایل : ورد

پرسشنامه استاندارد مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت (فرم معلم)

این پرسشنامه دارای ۴۷ سوال بوده و هدف آن ارزیابی مهارت های اجتماعی می باشد. روایی و پایایی: دارد منبع: دارد نوع فایل : ورد

پرسشنامه استاندارد رضایت زناشویی والتر دبلیو هودسن (IMS)

این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال بوده و هدف آن اندازه گیری میزان رضایت شما از ازدواج و زندگی زناشویی می باشد. روایی و پایایی: دارد منبع: دارد نوع فایل : ورد

پرسشنامه استاندارد تصویر برند شرکت های خصوصی

این پرسشنامه دارای ۲۳ سوال بوده و هدف آن سنجش تصویر برند شرکت های خصوصی (برند، خدمات، مناسب بودن، کیفیت، تنوع / انتخاب و جو) می باشد. روایی و پایایی : دارد منبع: دارد نوع فایل:  ورد