تعداد گویه ها: ۳۱ هدف: سنجش باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی زیر مقیاس ها: باور – نگرش – رفتار نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۲ تعداد صفحات: ۸ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۳۱ هدف: سنجش باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی زیر مقیاس ها: باور – نگرش – رفتار نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۲ تعداد صفحات: ۸ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۲۰ هدف: سنجش سنت های خانواده زیر مقیاس ها: اعیاد و تعطیلات – تغییرات – موقعیت های مذهبی – رویدادهای خاص خانواده نمره گذاری: دارد روایی و پایایی: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۹۱ تعداد صفحات: ۳ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۶۰ هدف: سنجش میزان بحران ستیزی سازمانها نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد منبع: دارد تعداد صفحات: ۱۲ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۸ هدف: بررسی رفتارهای اهدایی مصرف کنندگان برای موسسه های خیریه زیر مقیاس ها: خودمحور – دیگر محور نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۹ تعداد صفحات: ۲ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۱۴ هدف: سنجش میزان نگرانی در مورد وزن و رژیم غذایی نمره گذاری: دارد روایی و پایایی: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۸۴ تعداد صفحات: ۴ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۲۰ هدف: ارزیابی مدیریت عملکرد در سازمان نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد منبع: دارد تعداد صفحات: ۶ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۴۰ هدف: سنجش میزان خودشکوفایی در رفتار مصرف کننده زیر مقیاس ها: جدایی – پذیرش خود / دیگران – بشر دوستی – ساختار شخصیتی دموکراتیک – حل تعارض – خود به خودی / بی آلایشی – تازگی قدردانی – رابطه وسیله / هدف – خود مختاری / استقلال – شوخ طبعی – […]
تعداد گویه ها: ۲۵ هدف: ارزیابی ترس از بیمارستان زیر مقیاس ها: ترس پزشکی – ترس بیمارستانی – ترس غیر پزشکی نمره گذاری: دارد روایی و پایایی: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۱۹۹۰ تعداد صفحات: ۴ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۲۰ هدف: ارزیابی مهارت کلان نگری و تصویر بزرگ داشتن در فرد نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد تعداد صفحات: ۳ فرمت فایل: word
تعداد گویه ها: ۱۲ هدف: سنجش میزان موفقیت یک سازمان غیر انتفاعی در فرآیند برندسازی زیر مقیاس ها: تعامل – هماهنگی – تأثیرگذاری نمره گذاری: دارد منبع: دارد سال انتشار: ۲۰۰۵ تعداد صفحات: ۳ فرمت فایل: word